תקליטי פינק פלויד Pink Floyd

pinkfloyd

לאורך השנים 2016-2017 יצאו מחדש כל אלבומי פינק פלויד בהוצאות מחודשות בסאונד מעולה על גבי תקליטי 180 גרם איכותיים ועד היום (2023) ממשיכות לצאת מהדורות חדשות על גבי תקליטים עם קטעים שטרם יצאו.

למי מאיתנו שפחות מכיר אז הנה לכם פינק פלויד על רגל אחת…
הלהקה האגדית מלונדון הוציאה את אלבומה הראשון THE PIPER AT THE GATES OF DAWN ב – 1967 (אז בהנהגת סיד בארט) ולאחר מכן, יחד עם דיוויד גילמור במקום בארט ובהנהגתו של רוג’ר ווטרס, הלהקה הלכה לכיוונים שונים בגוון רוק פסיכדלי עם אלבומים מצויינים כמו MEDDLE ו ATOM HEART MOTHER לפני שהפכה למיתולוגיה שאנו מכירים היום.

בשנות ה 70′ הוציאה הלהקה את שלושת אלבומיה הקונספט הנמכרים (וגם המבוקשים) ביותר שלה:

DARK SIDE OF THE MOON מ 1973, אלבום שהוקדש כולו לנושאים המורכבים של הנפש ובעיקר למחלותיה והפך לאלבום הכי נמכר של פינק פלויד ולאחד התקליטים הכי נמכרים בהיסטוריה. ב 2023 ציין העולם 50 שנה לצד האפל של הירח וחברת סוני הוציאה תקליט הופעה של האלבום במלואו משנת 1974.

WISH YOU WERE HERE מ 1975, אלבום שהוקדש כולו למייסד הלהקה ומנהיגה בתקופה הראשונה סיד בארט.

THE WALL מ 1979, אופרת רוק עם מלאה בביקורת חברתית-פוליטית שיצא על גבי תקליט כפול.

ביניהם היה עוד אלבום אחד, אולי קצת פחות גדול אך מאוד אהוב – ANIMALS

לאחר האלבום THE FINAL CUT עזב רוג’ר ווטרס את ההרכב ושלושת החברים הנותרים דיוויד גילמור, ריק רייט וניק מייסון המשיכו בלעדיו והוציאו עוד מספר אלבומים שזכו לפחות התייחסות מאלו מתור הזהב של הלהקה וכמובן יצרו גם הרבה וויכוחים בין מעריצים.

אמנם רוב תקליטי הלהקה נפוצים יחסית בשוק התקליטים המשומשים אך לרוב באיכות ירודה, הדפסות מאוחרות ובמקרים רבים במצבים שחוקים מאוד (אין מה לעשות, אלו תקליטים ששמעו פעמים רבות מאוד) אך הביקוש לתקליטי הלהקה עולה תמיד על ההיצע.

ההדפסות המחודשת ללא ספק מביאות את יצירות המופת של ההרכב גם לקהל התקליטים של המאה ה 21.

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו גם את המארז של PULSE על גבי ארבעה תקליטים וגם את האוסף החדש A FOOT IN THE DOOR שיצא על גבי תקליט כפול.

בחנות שלנו תוכלו למצוא תמיד מגוון רחב של הוצאות מקוריות לצד חדשות.

עדכון: בשנים שבאו אחר כך המשיכו לצאת עוד הוצאות של הופעות של פינק וגם של האלבומים המאוחרים וכיום ניתן למצוא (כשיש במלאי) כמעט את כל הקטלוג שלהם בחנות ובאתר שלנו.

נ.ב:
לתמונה הוספנו גם את DUB SIDE OF THE MOON, גרסת הרגאיי-דאב של EASY STAR ALL STARS לאלבום הקלאסי, אל תיבהלו אם יש כאן עטיפת תקליטים שלא הכרתם.



לכל האלבומים והמרצ’נדייז של פינק פלויד באתר

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן