המחלקה הישראלית בביטניק

israeli2

המחלקה הבולטת והרחבה ביותר בביטניק היא המחלקה הישראלית. בכל זמן נתון יש בחנות מעל 1000 תקליטים ישראלים בחנות. אחת הסיבות שרוב המלאי שלנו בנוי על אוספים שאנשים מוציאים מהבית (ומהבית, מהבויידעם, מהמחסן, המרתף ומתחת לבלטות) וכמעט בכל בית תמצאו כמה תקליטים ישראלים, סיבה נוספת היא האהבה שלנו לשפה העברית, לתרבות הייחודית שנוצרה כאן ולכך שרבים מהתקליטים האלו מציגים אמנים מעולים בשיא יצירתם.

מתוקף היותם תקליטים ישראלים הם יוצרו אך ורק בארץ (מלבד כמה יוצאי דופן שיצאו גם במדינות זרות) ועל כן הסיכוי למצוא אותם בחנויות או אצל מוכרים במדינות אירופה או ארה”ב, אפשר בקלות להיכנס ולמצוא ברשת עשרות עותקים של פינק פלויד, ביטלס או לד זפלין אך הסיכוי למצוא אלבומים של להקות קצב ישראליות במחיר סביר באתרים זרים הוא נמוך מאוד. כמו כן חלקם יוצרו בכמויות מזעריות, כמויות קטנות עוד יותר שרדו על ימינו ונמצאים במצבים טובים. שוק התקליטים הישראלי שונה גם בכך שבתחילת שנות ה – 90′ הופסק יצור התקליטים לישראל לחלוטין ועל כן הביקוש לתקליטים השתנה וגדל עם הזמן בעוד כמות התקליטים בארץ נותרה כשהייתה.

בחנות יש לנו לא מעט תקליטים ישראלים נדירים ששמותיהם לא יגידו הרבה לקהל הרחב אך מוכרים היטב לאספני תקליטים ישראלים, שמות כמו רומן שרון, צילה דגן, דני מסנג או יוני נמרי, שתקליטיהם הפכו לנדירים ומבוקשים. התקליטים הנחשבים לנדירים והמבוקשים ביותר הם של להקות הקצב משנות ה 60′ וה 70′, אלבומיהם של עוזי והסגנונות וכמובן הצ’רצ’ילים מסמלים את תחילתו של הרוק בישראל, לצד המון להקות הוציאו תקליטונים בלבד (כמו האריות, הכוכבים הכחולים או השמנים והרזים). שניים במעלה הם התקליטים של להקות הרוק מתחילת שנות ה 90′ נדירים ומבוקשים במיוחד (נקמת הטרקטור, החברים של נטשה, תערובת אסקוט, רוקפור או “מפלצות התהילה” של משינה).

תוכלו למצוא אצלנו מגוון אלבומים של אריק איינשטיין כמו “אוהב להיות בבית”, “יושב על הגדר”, “חמוש במשקפיים” או סדרת “ארץ ישראל הישנה והטובה נמצאים כמעט תמיד על המדף במחירים נמוכים. כך גם אלבומים של שלמה ארצי או יגאל בשן משנות ה 80′ שהיו פופולריים מאוד ונמכרו בכמויות גדולות, מחירם על המדפים נע בד”כ בין 20 ל – 40 ש”ח.

לא אוהבים תקליטים יד שניה? רוצים להיות הראשונים להוציא את התקליט מהעטיפה ולשים אותו על הפטיפון? מוזמנים לעקוב כאן אחרי הדפסות חדשות ומחודשות על גבי תקליטים ולבדוק את החנות שלנו להזמנות.

נוסטלגיה: אנחנו מחזיקים מגוון רחב של תקליטים ישראלים נוסטלגיים משנות ה 50′ וה – 60′, ביניהם תקליטים של שלישיית ערבה, אריק לביא, שושנה דמארי, יפה ירקוני, הדודאים, הפרברים ועשרות אוספים שונים של נוסטלגיה ישראלים. מחירם של רובם לא עולה על 50 ש”ח.

תקליטי שדרים: בחנות יש מחלקה גדולה של תקליטי שדרים ישראלים, תקליטים אלו הופצו לתחנות הרדיו ויועדו להשמעה כדי לקדם סינגלים חדשים. בתקליטי שדרים משנות ה 90′ תוכלו למצוא גם שירים שכלל לא יצאו על גבי תקליט כמו שיריו מאלבומי הבכורה של אביב גפן או איפה הילד, תקליטי שדרים אלו נחשבים למבוקשים ויקרים במיוחד.

תקליטים ישראלים מוזלים: בנוסף, יש כמה מדפים קבועים בבחנות של תקליטים ישראלים מתומחר ב 10-20 ש”ח לתקליט, תוכלו למצוא שם תקליטים של שימי תבורי, יהודית רביץ, חווה אלברשטיין, צביקה פיק ועשרות אמנים אחרים שהתקליטים שלהם נפוצים למדי לצד תקליטים ישראלים יקרים יותר אך במצבים בינוניים. תוכלו למצוא על המדפים גם אוספים משנות ה 60 עד ה 80.

מחפשים תקליט מסויים? צרו עימנו קשר ונשמח לעזור לכם להשיג אותו.

תקליטים ישראלים בביטניק



דילוג לתוכן