תקליטי ילדים בביטניק

children records

תקליטי ילדים יצאו בישראל בערך מאז שמייצרים כאן תקליטים ורבים מהם מתאימים לשמיעה גם למי שכבר לא ילדים.

בשנות ה 60′ עד ה 80′ מוזיקאים מובילים הקליטו שירי ילדים והעניקו לנו את הקלאסיקות שגדלנו עליהן:

“הכבש ה – 16”, “תנו לגדול בשקט” של גידי גוב, “אישה באבטיח” של חוה אלברשטיין, “טיול לארץ התווים” של שלמה ארצי, “הייתי פעם ילד” של אריק איינשטיין ועוד רבים וטובים שהפכו לקלאסיקות תוכלו למצוא אצלנו בחנות. חלק גדול מהשירים שהכרנו ואהבנו תוכלו למצוא באוספי ילדים ובתקליטי “פסטיבל שירי הילדים” שהתקיים בשנות ה 70′ וה 80′.

לצערנו בשני העשורים האחרונים עושים פחות ופחות אלבומי ילדים והאמנים הגדולים והמוכרים היום כבר לא עושים מוזיקה שפונה לקהל של ילדים. בולטים לטובה הם עלמה זהר, הצוות של “ענן על מקל”, פרוייקט “ילד פעם”, “ילדי בית העץ” וכמובן חוה אלברשטיין שגם בשנים האחרונות ממשיכה להוציא אלבומי ילדים.

בנוסף לתקליטי השירים תוכלו למצוא מגוון גדול של סיפורים מוקלטים לילדים בקולם של חיים יבין, יוסי גרבר, שושיק שני ועוד רבים וטובים.

ריכזנו לכם כמה תקליטי ילדים מומלצים במיוחד:

  • ח.נ. ביאליק – שירים ופזמונות – בהשתתפות ליאור ייני, שולה חן, אופירה גלוסקא ויהורם גאון. עיבודים של אלברט פיאמנטה ושיר אחד בעיבוד של שם טוב לוי.
  • הכבש ה – 16 – אולי תקליט הילדים הנמכר והמוכר ביותר בארץ עם השירים של יהונתן גפן ובביצועים של גידי גוב, יהודית רביץ, דיוויד ברוזה ועוד.
  • מתי כספי – צד נוסף – כולל קטעים שכספי הקליט באלבומים אחרים או הולחנו על ידו ובוצעו בידי אמנים אחרים. כא בביצועים של כספי לצד שלושה קטעים אינסטרומנטליים.
  • חוה אלברשטיין – אישה באבטיח – האלבום מ 1972 יצא במקור בשם “לאט לאט לאט” לשיריה של נורית זרחי עם לחנים של מתי כספי, שלמה גרוניך ואחרים.
  • אריק איינשטיין \ יוני רכטר – הייתי פעם ילד – האלבום האחרון של איינשטיין שהודפס על גבי תקליט ואחד הטובים והאהובים שלו. כולל את “הצריך הזה”, “אדון שוקו”, “גברת עם סלים” ו – “שבת בבוקר”.

אריק איינשטיין הייתי פעם ילד תקליט חוה אלברשטיין אישה באבטיח תקליט

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן