תקליטים חדשים

אוסף תקליטים חדשים

השאלה ששואלים אותנו הכי הרבה בביטניק  כשאנשים רואים תקליט חדש וסגור (Sealed בלעז) ושואל “מה, עוד מייצרים כאלה?” אז התשובה היא כן, במקומות רבים ברחבי העולם לא הפסיקו מעולם להוציא תקליטים! הכמויות כמובן ירדו באופן דרמטי ובשנות ה 90′ המאוחרות ובתחילת שנות ה 2000 כלל לא הגיעו לארץ תקליטים חדשים לחנויות המוסיקה בארץ. וכמובן שחזרת התקליטים גורמת גם לאמנים חדשים להוציא את אלבומיהם החדשים גם כן על גבי תקליט.

מה שמביא אותנו לשאלה השניה הכי נפוצה בביטניק: השאלה השניה ששואלים אותנו: “יש אצלכם אלטרנטיב או שרק ישנים?” אז כן – לצד פינק פלויד ואריק איינשטיין יש לנו המון תקליטים  של אמנים גם מהעשור הנוכחי כמו Fleet Foxes ו War On Drugs לצד אמנים אלטרנטיבים משנות ה 80 וה 90 כמו ה Pixies, The Cure ועוד רבים אחרים. רוב ההוצאות החדשות יוצאות ב 180 גרם, כוללות לא פעם קוד להורדת גרסה דיגיטלית של האלבום ובמקרים רבים על גבי תקליט צבעוני (מתבייש לאמר שתקליט צבעוני מסעיר גם אותנו).

20151019_162707

מעבר לתקליטים החדשים שיוצאים לראשונה על תקליט (חלקם יוצאים פעם שנייה אחרי שיצאו בעשור הראשון של שנות ה 2000) מאות כותרים יצאו בשנים האחרונות בהדפסות מחודשות. ביניהן הדיסקוגרפיה השלמה של לד זפלין ו QUEEN, אלבומי הביטלס (במונו ובסטריאו) ופינק פלויד.

לקוחות רבים מתלבטים בין האותנטיות של הדפסות ישנות לבין הצליל הנקי יותר בהדפסות המחודשות ואכן יש כאן מקום להתלבטות. התשובה איננה חד משמעית, הרבה מההדפסות המחודשות נשמעות מצויין (תקליטי לד זפלין המחודשים הם דוגמא מצויינת לכך) וחלקן פחות (NEVERMIND של נירוונה, בגרסתו הרגילה, למשל) ובכל כותר מומלץ לבדוק ביקורות על איכות ההדפסה.

לאחרונה הגדלנו משמעותית את כמות הכותרים משנות ה 90′ במהדורות מחודשות.

תקליטים משנות ה 90'

אנו משתדלים לעדכן את המחלקה בתקליטים חדשים שיוצאים וכמובן עושים הזמנות אישיות ללקוחות, אם יש תקליט שאתם מחפשים ורוצים לדעת אם ניתן יהיה להזמין אותו ומה תהיה העלות שלו השאירו לנו בעמוד צור קשר.

נ.ב

לאחר מחשבה נוספת השאלות ששואלים אותנו הכי הרבה הן: “יש זהר?” ו – “בכמה אתה עושה לי את זה?”.

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן