חדשים על המדף 24.6.20

כל מיני תקליטים נפלאים חדשים נפלו עלינו משמיים, וגם כמה כאלה שהגיעו לראשונה לפני הקורונה ונעלמו עם הקורונה, ועכשיו חזרו כמו הקורונה.
הנה:

Stephen j.Malkmus – Traditional techniques
אז הנה אחד שהתפספס עם המגיפה. אחרי האלבום הקודם, הדי מוזר והלא אופייני של מלקמוס, שהריח מאלקטרוניקה ברלינאית, מגיע אלבום מוזר לא פחות אבל מוצלח הרבה הרבה יותר. מלקמוס נשאב לתוך עולמות של פולק ופסיכדליה, שירים מעולים ועיבודים שלא הייתי מדלג עליהם.
תקליט בודד: 100 ש”ח

Lee Ranaldo & Raul Refree – Names of north end woman
רנלדו, אקס הלהקה הטובה בכל הזמנים (סוניק יוט כן), בשיתוף פעולה מעורר השראה עם המוזיקאי הקטלוני ראול רפרי. פרוייקט שהוא פספס של אלקטורניקה, קטעי ספוקן וורד, שירה, פולק, גיטרות, רחשים ופעמונים. יופי של דבר!
מהדורה מיוחדת תקליט לבן: 100 ש”ח

Mark Lanegan – Stright songs of sorrow
לאנגן אהוב אצלינו פה בארץ, וגם אורח די קבוע. השנה הוציא ספר ביוגרפי שמספר על שנות ה90, סצינת הגראנג’, הסמים , המוזיקה והאנשים.
במקביל לספר, יוצא תקליט כפול שהשירים בו מלווים את התכנים של הספר. למי שאוהב חלודה, ולמי שאוהב את לאנגן, זה תמיד בא בטוב.
תקליט כפול: 120 ש”ח

Anna Calvi – Hunted
אלבום שהוא בעצם אלבום גרסאות לאלבום האולפן האחרון שלה. קלבי היא גיטריסטית אש, רוקיסטית אמתית, מאלה שזורם להן פי.ג’יי הארווי במקום דם בעורקים.
האלבום כולל דואטים עם שרלוט גינסבורג, קורטני בארנט וג’וליה הולטר. ממליץ גם להקשיב לאלבומים שלה אחורה.
תקליט בודד: 100 ש”ח

Patrick Watson – Wave
כבר הרבה שנים שווטסון מסתובב בינינו, ורק לאחרונה נדמה שהוא זוכה להכרה לה הוא ראוי. המוזיקה שלו נשמעת כמו פנטזיה מלנכולית, הקול שלו חולמני ומלטף, אך מידי פעם את כל זה שוטפת סערת רגשות!
תקליט בודד: 120 ש”ח

Wilma Archer – A western circular
אלבום בכורה שלא הצליח לדלג על האוזן שלנו, ואסור שידלג גם על שלכם, הוא האלבום של המפיק והמולטיאינסטרומנטליסט (מילה לא ארוכה בכלל), וילמה ארצ’ר מניוקאסל.
מדובר בקרקס נודד של צלילים, שנע בין קברט עתידני, לסול והיפ-הופ, ג’אז וטרלולים אחרים. מתארחים באלבום כל מיני אנשים קולים, בינהם אם.אף דום!
אחלה אחלה של דבר
תקליט בודד: 100 ש”ח

Sorry – 925
אלבום בכורה להרכב הלונדוני, שהוא בעצם אינדי פופ קצת עקום ולא בנאלי. מסוג האלבומים שעלולים להיות מקפצה שתהפוך אותם מאינדי ללהקה גדולה
תקליט כסוף, מהדורה מיוחדת: 120 ש”ח

Gil Scott Heron – Were new here – a Reimagining by Makaya McCraven
חוזר למלאי! מקיה מק’קארוון בפרשנות מחודשת וססגונית למאסטר פיס האחרון של הסנדק, גיל סקוט הארון. תשאלו את גולדמן הוא יגיד לכם
תקליט בודד: 100 ש”ח

Lankum – The livelong day
הרכב מדבלין באלבום מאוד לא שגרתי בו גרסאות כיסוי לשירי פולק. מדובר בלא פחות מיצירת מופת שמקבלת 5 כוכבים בכל מיני מקומות נחשבים.
תקליט כפול: 120 ש”ח

Devonte’ Hynes – Queen & Slim Score
האיש מאחורי “בלוד אורנג'” אחראי לסקור היפייפה הזה. אווירה
תקליט בודד: 100 ש”ח

Tim Burgess – I love the new sky
האלבום החמישי של סולן “השרלטנס”, ואולי הטוב ביותר שלו? תחליטו אתם
תקליט בודד: 100 ש”ח

The Cult – Sonic Temple
מהדורת 30 שנה לאלבום שהוא פצצה מתקתקת, וגם אחרון בפוסט לערב זה
תקליט כפול: 120 ש”ח

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן