התקליטים הכי נמכרים לשנת 2022 בביטניק

2022 עוד רגע כבר מאחורינו והחלטנו לעשות סיכום שנתי של התקליטים הנמכרים ביותר של השנה.
אז הנה, קבלו את עשרת התקליטים שהכי אהבתם ב-2022!

תקליטים ישראליים

מקום חמישי:
יזהר אשדות – הופעה חיה בהארד רוק קפה (תקליט כפול):
ההופעה המדהימה של יזהר אשדות ב”הארד-רוק קפה” ז”ל, יצאה במקור בשנת 1995 על גבי דיסק בלבד. השנה זכינו לקבל את ההופעה האלמותית לראשונה על תקליט במהדורה שיצאה בסוף נובמבר האחרון וכבר הספיקה להפוך לאחד התקליטים הנמכרים של השנה החולפת.

יזהר אשדות הופעה בהארד רוק קפה

מקום רביעי:
יהונתן גפן, יהודית רביץ, יוני רכטר, גידי גוב ודיוויד ברוזה – הכבש השישה עשר:
ההדפסה המחודשת בפעם ה”מי יודע כמה” של תקליט הילדים האהוב בכל הזמנים נחטפה מהמדפים באותה מהירות שבה נחטפו קודמותיה, ונראה שכל דור ודור רוצה לגדל את הילדים שלו על “הילדה הכי יפה בגן”, “רעמים וברקים” ו”גן סגור” ולהפיח חיים במשפט “עכשיו תקחו את התקליט ותהפכו לצד שני”

הכבש ב 16 תקליט מהדורה מחודשת

מקום שלישי:
רביד פלוטניק – תוך כדי תנועה:
הציפייה הגדולה לתקליטי היפ-הופ ישראליים הוכיחה את עצמה והאלבום האחרון של רביד פלוטניק, “תוך כדי תנועה” נמכר אפילו יותר מתקליטי ההיפ-הופ של כל השמות הגדולים מחו”ל. ובלי קשר להיפ הופ כיף לראות את האהבה הענקית (והמוצדקת) שמקבל רביד, שעשה דרך מדהימה ללב של הקהל.

רביד פלוטניק תוך כדי תנועה

מקום שני:
איפה הילד – זמן סוכר (תקליט כפול):
התקליט שיצא רק בתחילת דצמבר כבר הפך להיות התקליט הישראלי השני הכי נמכר השנה!
“זמן סוכר” הוא אחד הסמלים המובהקים של “דור הרוקסן” יצא בשנת 1993 רק על גבי דיסק והשנה, אחרי כמעט 30 שנה, הוא סוף סוף הודפס על גבי תקליט כפול שהושק כאן, אלינו בחנות בהופעה אקוסטית מרגשת.

איפה הילד זמן סוכר מהדורה כפולה תקליט צבעוני

מקום ראשון:
רועי כפרי וטל טירנגל – שירי מרפסת:
את המקום הראשון קטף אחד האלבומים המצחיקים והמוצלחים של השנים האחרונות שיצא השנה בפעם השנייה בהדפסה מיוחדת על גבי תקליט ורוד. רועי כפרי וטל טירנגל הוכיחו שגיטרה אקוסטית ומילים שנונות זה כל מה שצריך כדי לכבוש את לבבות אספני התקליטים. לא סתם שהוא במקום הראשון אלא בהפרש גדול ומכר כמו המקום השני והשלישי יחד – ריספקט!

MIRPESET

תקליטים לועזיים

מקום חמישי:
The Beatles – Abbey Road
אנחנו בטוחים שלא חשבתם שיכול להיות מצב שבו הביטלס לא ייכנסו לרשימה, והנה הם כאן, במקום החמישי עם האלבום האחרון שארבעת המופלאים הקליטו יחד. בשנה שעברה, Abbey Road הגיע למקום הרביעי אבל למרות הירידה הקלה לא נהיה מופתעים אם הוא יככב גם בסיכומי שנת 2023.

ABBEY ROAD

מקום רביעי:
Kendrick Lamar – Mr. Morale & The Big Steppers
האלבום החמישי של הראפר של מי שהפך לקונצנזוס (לא רק בקרב חובבי היפ-הופ), קנדריק לאמאר כובש את המקום הרביעי אצלנו בחנות. למרות שהוא לא תמיד קל לעיכול ומאוד פוליטי האלבום הכפול והמצופה של קנדריק לא איכזב וזכה להצלחה ענקית גם בעולם וגם בביטניק!

Kendrick Lamar - Mr. Morale & The Big Steppers 2LP

מקום שלישי:
Arctic Monkeys – AM
בכל יום מחדש אנחנו נדהמים לגלות כמה האלבום הזה אהוב וגם כמעט עשור מאז שיצא הביקוש המסיבי והאהבה האדירה ל-AM לא פוסקים. למרות שהוציאו השנה אלבום חדש שזכה לביקורות נלהבות, התקליט החמישי של הקופים הארקטיים משפילד עדיין לא מראה סימני דעיכה ונכנס כרגיל לשלושת הגדולים של השנה.

ARCTIC MONKEYS AM

מקום שני:
Harry Styles – Harry’s House
את המקום השני במצעד המכירות של ביטניק לשנת 2022 תופס לא אחר מהתקליט הנמכר ביותר בעולם (לצד האלבום האחרון של טיילור סוויפט) – Harry’s House של הארי סטיילס.
סטיילס סחף בכישרון אדיר את העולם, עם סאונד פופ איכותי ואנרגיה של רוקסטאר, אבל כזה שלא מפחד ללבוש שמלות או להראות חולשה.

Harry Styles - Harry's House

מקום ראשון:
Queen – Greatest Hits
מופתעים? ברור שלא!
כמו בכל שנה, כך גם ב-2022, קווין שומרים על המקום הראשון והאוסף המופתי שמרכז ביעילות את הלהיטים הגדולים מתחילת הדרך, הוא עדיין התקליט הכי נמכר בביטניק. הסרט Bohemian Rhapsody שיצא כבר לפני כמה שנים, הכיר את הלהקה לדור הצעיר וגם הזכיר לכולם מי שולט.
אולי המלכה אליזבת’ כבר לא איתנו, אבל המלכה הבלתי מעורערת של מצעדי המכירות לא מראה סימני עייפות ובכל יום אנחנו, בביטניק נפרדים בשמחה מעותק אחד לפחות של האוסף המצוין הזה!

QUEEN GREATEST HITS

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן