RPS SURFERS בוחרים את תקליטי הסרף האהובים עליהם

surf

גולשי האבן, נייר ומספריים, הכוללים את גל חי, רועי בר יהודה, טל אורן ושי לנדא, משיקים אלבום שני, Harake Gang, ומגיעים ב 19.5 להופעה הראשונה בחנות המחודשת שלנו.

האלבום נכנס, כמובן, לרשימת מומלצי הצוות לחודש אפריל 2017 ולרגל ההשקה הגולשים בחרו את אלבומי הסרף האהובים עליהם. תהנו!

dick dale LP

Dick Dale – Surfers’ Choice
שנת האפס של אלבומי הסרף, אלבום הבכורה של דיק דייל, מלך גיטרת הסרף שחוגג 80 שנה בימים אלה. האלבום הוקלט ברובו בהופעה חיה וחלקו באולפן וכולל גרסה מעניינת למיסירלו משולבת בכלי מיתר!
האלבום יצא תחילה בהוצאה עצמית בלייבל דלטון שהקים אביו של דיק דייל הרבה לפני שהמציאו את המילה אינדי, נמכר ביותר ממיליון עותקים והביא לאמריקה את בשורת הסרף. שי כל כך אוהב את האלבום הזה שהוא מחזיק 3 עותקים מקוריים שלו.

להאזנה ליחצו כאן

 

 

 

 

ATLANTICS

Atlantics – Bombora
להקת האטלנטיקס מגיעה מאוסטרליה ומפגינה סרף אינסטרומנטלי קשוח של גלים גבוהים, לא יאמן שהאלבום יצא בשנת 1963. כל קטע באלבום הוא בונבוניירה בפני עצמה, משיר הנושא הסוחף, דרך הקטעים הטריפיים המהפנטים הגרסה המטורפת ל”עיניים שחורות” 30 שנה לפני הרד-אלביסס. פשוט לא נמאס מעולם להאזין לאלבום זה מתחילתו ועד סופו.

תקשיבו

 

 

 

 

 

DEADLYONES

The Deadly Ones – It’s Monster Surfing Time
אלבום נדיר מאד ומפחיד מאד. יצא בשנת 1964 וכולל צעקות, הפחדות וגיטרות נהדרות. לצד לחנים מצויינים ובעיקר קטע הנושא הפותח את האלבום.

 

 

 

 

 

 

 

 

The Sandals LP

The Sandals – The Endless Summer

מוזיקת הסרף עובדת לנו יותר טוב בסינגלים בדרך כלל. רוב אלבומי הסרף משופעים בפילרים או קאברים חסרי השראה לקטעים חרושים, אבל האלבום הזה של הסנדלים (שבהתחלה נקראו ה-Sandells מלשון sand) נהדר מתחילתו ועד סופו. רוב הקטעים מקוריים, ואפילו שני הקאברים ל-Drifters (השאדוס בגלגולם הראשון) מעולים ואף מתעלים על המקור. תוסיפו לזה גם סאונד פצצתי וקיבלתם אלבום מושלם.
אה, ויש בו גם קטעי אופנועים!
קטע אהוב במיוחד

 

 

 

 

 

The Revengers - Batman LP

The Revengers – Batman and Other Super Man
לא אלבום סרף, אבל אלבום אינסטרומנטלי אהוב במיוחד. על פניו נראה אלבום קצת מפוקפק עם ביצועים למנגינות נושא מסדרות ריגול, ולהקה שכנראה מורכבת מנגני אולפן, אבל תכלס אלבום נוטף גרוב ומעולה לכל אורכו. תופים לפנים, יופי של אורגן וסקסופונים והתקליט פשוט מצלצל נהדר. אם אתם נתקלים בו על תחשבו פעמיים.

 

 

 

 

 

 

 

ASTROGLIDES LP

Fondling With… The Astroglides
בתקופה שטופת להקות פאנק תל אביביות הייתה רק להקה אחת שעשתה הד-בנגינג עם חליל ופלור בקדמת הבמה. כמו בהופעה, גם האלבום – מגוון, שונה ומעניין. פותח את הראש סגנונית ועובר מקטע הארדקור לקטע סרף וחוזר חלילה, כאילו החליטו שלא להחליט אם להקים להקה כזו או כזו. אז בכל פעם שרוצים להיזכר שבמוזיקה אין חוקים, אפשר להקשיב לאסטרוגליידס ולהבין איך עושים את זה בלי טיפת פלצנות או יומרנות.

 

התחברות לחשבון

דילוג לתוכן