תקליטים חדשים מרץ 2017

march17

תקליטים רבותי תקליטים, והפעם כמה מהבחירות שלנו ממה שיצא בחודש האחרון באדיבותו של אביעד.
כוורת בהופעה תקליט כפול
כוורת  –  הופעה חיה בתיאטרון ירושלים 1974 – כפול 
יו-יה! כוורת בהופעה משנת 74 על תקליט כפול 180 גרם. המופע כולל להיטים משני אלבומיהם הראשונים, ולא מעט הומור וסיפורים בין לבין.
זוהי ההופעה הראשונה של כוורת, מתקופת השיא שלהם, שיוצאת על גבי תקליט.
ההקלטה עברה מאסטר מהסלילים המקוריים ומגיעה בתוך עטיפה מושקעת במיוחד הכוללת גם את פוסטר ההופעה על חצי גיליון.
כיף גדול מהלהקה שתמיד עושה טוב על הלב.
GRANDADDY תקליט חדש
Grandaddy – Last Place
אחרי שתי הופעות מוצלחות בבארבי, ועשור מאז אלבומם הקודם יוצא התקליט החדש של Grandaddy. 
למי שלא מכיר זו הזדמנות מעולה להתאהב במלנכוליה כל כך פופית שעושה לך לחייך, ולמי שכבר מאוהב לא מצפות הפתעות.
השירים וההפקה מתכתבים עם אלבומיהם הקודמים, קצת שמח קצת עצוב, סינטי וגיטרות במערבולות של פופ ופסיכדליה. שמעל כולם מרחפת נפשו ההיפסטר-פואטית של ג’ייסון ליטל מנהיג הלהקה, last place הוא אלבום ששווה להכיר.
בוקרסט תקליט חדש
Bucharest – Budapest
אלבום שני ללהקה התל אביבית, והראשון שיוצא על ויניל. בוקרשט – בודפשט – פינת לבונטין 7, הם רוק נ’ רול מקומי ששואב השראה מאנגליה של הסמיתס ואמריקה של הסוניק-יוט.
ריפים של גיטרות מנוסחים יפה לתוך קטעים שנעים בין המנוני רוק נ’ רול קליטים, לקטעים אחרים איטיים ומאתגרים יותר. החבילה השלמה מייצרת אלבום מהנה שאפשר להמליץ עליו בקלות.
אריק איינשטיין פוזי תקליט חדש
אריק איינשטיין – פוזי
הוצאה מחודשת, 180 גרם של קלאסיקה ישראלית על זמנית. פוזי שיצא במקור ב1969, היה  האלבום שאגדיר שנים קדימה איך עושים רוקנ’רול בעברית.
החל משיר הפתיחה היפייפה והפופי “אחינועם לא יודעת”, ועד שיר הסיום עם הסאונד הפסיכדלי-אפוקליפטי “היה היה (לזיגי)”, להיטי ביטלס “היה לנו טוב היה לנו רע”, ושירים שישארו פה לתמיד, “כשאת בוכה את לא יפה”, “פראג”… לא חסר לאלבום הזה כלום. חובה על כל מדף.
sampha process תקליט
Sampha – Process
אלבום שנפתח בשני להיטים שעושים לך להתאהב בהם במבט ראשון  “Plastic 100c” ו-“Blood on me”, וניהיה מורכב יותר ככל שממשיכים לעומקו.
אלבום הבכורה של  Sampha הוא כזה  שממיס את הלב ומזיז אותו בקצב הנכון, R&B ו-Soul מתעדכנים בהפקה אלקטרונית עכשווית עם נגיעות של דאב.
לא רק לאוהבי מוזיקה שחורה.
דילוג לתוכן